Poradnik Kandydata

Zapoznaj się z ogłoszeniami

Bądź pewny, że:

  • zakres obowiązków jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami
  • czujesz się na siłach, by sprostać oczekiwaniom i wymaganiom opisanym w ogłoszeniu

Następnie...


Przygotuj uważnie swoją aplikację

pamiętając, że:

  • list motywacyjny to nie kopia Twojego cv, a miejsce, w którym możesz wyjaśnić niejasności ze swojego życiorysu (np. przerwy w pracy, częste zmiany pracodawców albo dlaczego chcesz pracować na stanowisku niezwiązanym bezpośrednio z Twoim dotychczasowym doświadczeniem)
  • już na tym etapie możesz zacząć nas przekonywać, że to właśnie Ciebie powinnyśmy zatrudnić
  • jakość Twojej aplikacji mówi nam wiele o Twojej motywacji, zaangażowaniu i profesjonalnym podejściu do zadań, jakich się podejmujesz.

Jeśli wykorzystasz te wskazówki, kolejny etap rekrutacji może być dla Ciebie...


Rozmowa kwalifikacyjna

Jeśli spośród nadesłanych aplikacji wybraliśmy Twoją, na rozmowie kwalifikacyjnej spotkasz się ze specjalistą HR oraz z potencjalnym bezpośrednim przełożonym. Celem spotkań jest sprawdzenie kompetencji, doświadczenia, wiedzy oraz Twojej postawy.
Z drugiej strony, rozmowa kwalifikacyjna to czas dla Ciebie. Możesz zebrać bardziej szczegółowe informacje o specyfice przyszłej pracy, atmosferze oraz możliwościach rozwoju, aby świadomie podjąć decyzję o pracy w AXA DIRECT.

W zależności od stanowiska, na które prowadzona jest rekrutacja, możesz zostać poproszony o wzięcie udziału w - SESJI ASSESSMENT CENTER - czy wykonanie testu kompetencji lub wiedzy.

Jeśli zadajesz sobie pytanie „Ale czy dostanę informację o wyniku spotkania rekrutacyjnego?”,
pamiętaj, że


Bez względu na Twój wynik

w procesie rekrutacji w ciągu 2 tygodni skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo.


Praca w Call Center

Praca w Call Center

Jeśli bierzesz udział w rekrutacji do CALL CENTER, kolejność poszczególnych etapów rekrutacji jest inna. Wybrani Kandydaci mogą zweryfikować swoje kompetencje podczas sesji...



Assessment Center

gdzie sprawdzamy m.in.: predyspozycje do pracy w Call Center, nastawienie do Klienta, umiejętność komunikowania się i rozwiązywania problemów (także w grupie). Najlepsi Kandydaci są zapraszani na..


Rozmowę kwalifikacyjną

która jest ostatnim etapem tego procesu rekrutacji.