Poznaj nas

Jesteśmy wyjątkowym pracodawcą na rynku ubezpieczeń ze względu na nieformalną, przyjazną i opartą na partnerstwie atmosferę pracy. AXA Ubezpieczenia to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, zaangażowani, pełni pasji, profesjonaliści, którzy lubią z pozytywnym nastawieniem stawiać czoło wyzwaniom. To oni tworzą wartości firmy, za które cenią nas nasi Klienci.


Dlaczego warto do nas dołączyć? AXA Ubezpieczenia stara się przyciągać najlepszych, zapewniając im ciągłe możliwości rozwojowe poprzez bezpośredni udział w budowaniu naszego biznesu, ale także poprzez zaplanowane aktywności rozwojowe. Przywiązujemy również dużą uwagę do tego, aby nasi pracownicy czuli się spełnieni także na polu prywatnym. Wspieramy między innymi zdrowy tryb życia, proporcje między życiem zawodowym a prywatnym oraz aktywności charytatywne.


Myśląc o zróżnicowanych potrzebach i zainteresowaniach naszych pracowników oferujemy następujące benefity:

  • opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • karta MultiSport / MultiBilet
  • zniżki pracownicze na produkty AXA Ubezpieczenia

Sprzedaż i Obsługa Klienta

Sprzedaż i Obsługa Klienta to idealne miejsce na zdobycie pierwszych doświadczeń.


Doradcom oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju
  • wsparcie przełożonego
  • wyjątkową atmosferę pracy

Jesteś dyspozycyjny i lubisz rozmawiać z ludźmi?


W takim razie praca Doradcy w Dziale Sprzedaży lub Obsługi Klienta jest właśnie dla Ciebie! Sprawdź aktualne oferty pracy.


Najlepsi Doradcy mają możliwość awansu wewnątrz organizacji. Mogą zdecydować się na rozwój w obszarze sprzedaży i obsługi klienta, wybrać ścieżkę managerską zostając KOORDYNATOREM lub ścieżkę ekspercką, awansując na TRENERA lub EKSPERTA. Istnieje możliwość aplikowania do innych zespołów w ramach rekrutacji wewnętrznej.

Opinie naszych pracowników:

Justyna
Koordynator w Dziale Obsługi Klienta,w AXA Ubezpieczenia od 2008 roku
Moja przygoda z AXA Ubezpieczenia rozpoczęła się w 2008r. Dołączyłam wtedy do zespołu Doradców w Dziale Obsługi Klienta. Wszystkiego uczyłam się od podstaw, ponieważ wcześniej w ogóle nie miałam styczności z ubezpieczeniami. Dzisiaj jestem Koordynatorem w tym Dziale i ciągle uczę się czegoś nowego.
Daniel
Kierownik Zespołu ds. Administracji Siecią Sprzedaży, w AXA Ubezpieczenia od 2007 roku
Pracuję w AXA Ubezpieczenia od początku działalności firmy w Polsce. Zaczynałem od pracy w Call Center. Dla osób, które są na początku swojej kariery zawodowej, polecam rozpoczęcie pracy właśnie w tym dziale. Dokładnie poznałem strukturę firmy, produkty i usługi jakie oferujemy oraz potrzeby klienta, które grają kluczową rolę w AXA Ubezpieczenia. To dzięki zdobytym tam umiejętnościom i wiedzy udało mi się awansować na obecne stanowisko w ramach rekrutacji wewnętrznej.
Karolina
Koordynator w Dziale Sprzedaży, w AXA Ubezpieczenia od 2007 roku
W AXA Ubezpieczenia pracuję dzięki koleżance, która powiedziała mi o prowadzonej rekrutacji. Zaczęłam od stanowiska Młodszego Doradcy ds. Ubezpieczeń. Dzięki dokładnym szkoleniom, chęci pomocy mojego przełożonego jak i doświadczonych doradców, bardzo szybko wdrożyłam się do pracy i zdobyłam potrzebną wiedzę ubezpieczeniową. Teraz pracuję jako Koordynator Sprzedaży. W AXA Ubezpieczenia cenię sobie dynamiczne środowisko pracy, ambitne projekty do realizacji oraz świetną atmosferę w całej firmie.

Likwidacja Szkód

Dołącz do doświadczonego zespołu Likwidacji Szkód, który wspiera naszych Klientów od momentu zgłoszenia szkody do decyzji o wypłacie odszkodowania. Możesz rozwijać swoje kompetencje jako rzeczoznawca, likwidator szkód lub w zespole rejestracji szkód, który zajmuje się telefoniczną obsługą klienta. Oferujemy możliwość rozwoju w różnych zespołach w ramach rekrutacji wewnętrznej. Wciąż stawiamy nowe wyzwania naszym pracownikom, zapewniając jednocześnie niezbędne wsparcie. Może ten zespół czeka właśnie na Ciebie? Sprawdź oferty pracy.

Opinie naszych pracowników:

Filip
Kierownik w Dziale Likwidacji
Szkód Prostych,
w AXA Ubezpieczenia od 2007 roku
Zaczynając pracę w AXA Ubezpieczenia od pracy na słuchawkach nie zdawałem sobie sprawy, że rozwinę się tutaj tak bardzo jako człowiek i pracownik. Pamiętam, że przychodząc na rozmowę o pracę, ogromne wrażenie wywarła na mnie lokalizacja i wygląd biura. Pracując w AXA Ubezpieczenia przeszedłem przez różne szczeble stanowisk, myślę że dzięki temu jestem lepiej przygotowany do pełnienia funkcji managera. Firma dostrzegła mój potencjał, zapał do pracy i zaproponowała stanowisko kierownicze.
Adam
Główny Specjalista ds. Merytorycznej
Likwidacji Szkód,w AXA Ubezpieczenia
od 2010 roku
Firma stawia na wysoki standard obsługi klienta, co było widać już w pierwszych dniach pracy. Dzięki chęci zdobywania coraz większego doświadczenia w tym obszarze awansowałem na obecne stanowisko, a mój zakres obowiązków znacznie się powiększył. W AXA Ubezpieczenia podoba mi się to, że każdy pracownik ma wpływ na rozwój zawodowy przez aktywne uczestnictwo w nowatorskich projektach realizowanych przez firmę.
Mariusz
Młodszy Specjalista ds. Technicznej Likwidacji Szkód – Rzeczoznawca, w AXA Ubezpieczenia od 2010 roku
Zaczynałem od pracy na stanowisku Młodszego Doradcy ds. Ubezpieczeń. Od razu zainteresowałem się obszarem likwidacji szkód i od tego momentu moim celem było dostać pracę właśnie w tym dziale. Po roku pracy w Sprzedaży pojawiła się informacja o rekrutacji wewnętrznej do zespołu Rejestracji Szkód, następnie rozpocząłem pracę w Dziale Rzeczoznawców .Udało się! Jestem żywym przykładem, że w AXA Ubezpieczenia pracownicy - jeśli chcą – spełniają swoje marzenia dotyczące kariery zawodowej.

Finanse, Aktuariat, Rozwój Produktów

AXA Ubezpieczenia jest instytucją finansową, dlatego kładziemy duży nacisk na kompetencje analityczne. Poszukujemy kandydatów z wykształceniem matematycznym oraz ekonomicznym. W naszej firmie możesz rozwijać się w jednym z kilku obszarów finansowych, takich jak księgowość, kontroling finansowy, aktuariat, rozwój produktu i inne.


Każdy pracownik może korzystać z bogatego doświadczenia naszych ekspertów. Cenimy inicjatywę, zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności.

Jeśli lubisz wyzwania, pracujesz z pasją i chcesz się dalej rozwijać – zapraszamy do rekrutacji! Zobacz oferty pracy.

Opinie naszych pracowników:

Jacek
Product Manager, W AXA Ubezpieczenia od 2006 roku
Pracę w AXA Ubezpieczenia rozpocząłem we wrześniu 2006 r., kiedy to firma przygotowywała się do wejścia na polski rynek. Miałem niepowtarzalną okazję nie tylko obserwować z bliska, ale także brać czynny udział w rozpoczęciu działalności i rozwoju AXA Ubezpieczenia w Polsce. Praca w AXA Ubezpieczenia pozwala nie tylko doskonalić swoje umiejętności, ale przede wszystkim zdobywać nowe doświadczenia i kompetencje. AXA inwestuje w ludzi i pozwala im rozwijać się, trzeba tylko chcieć z tej możliwości skorzystać.

IT i Zarządzanie Projektami

W AXA Ubezpieczenia umożliwiamy pracę w zgranym zespole ekspertów z branży IT. Ten obszar jest dla nas bardzo ważny, dlatego też intensywnie go rozwijamy. Nasze wyzwania w obszarze IT to m. in. internetowy kanał sprzedaży oraz wciąż zmieniające się technologie. Stawiamy na naukę poprzez praktyczne zdobywanie wiedzy i umiejętności.


Możesz wybrać najbardziej interesujący Cię obszar:


  • Zarządzanie projektami informatycznymi
    związany z poszukiwaniem, definiowaniem
    i wdrażaniem nowych rozwiązań informatycznych
    oraz doskonaleniem tych już istniejących.
  • Rozwój systemów informatycznych – obszar ten zajmuje się rozwojem i utrzymaniem aplikacji biznesowych, głównie aplikacji webowych. Pracujemy jako zespół, wykorzystujemy najnowsze technologie oraz standardy kodowania zgodne z dobrymi praktykami.
  • Utrzymanie usług informatycznych – obszar ten zapewnia wysoką dostępność oraz sprawne funkcjonowanie naszych systemów informatycznych, zwłaszcza w kanale sprzedaży telefonicznej i internetowej. Wykorzystujemy najnowsze technologie dostępne na rynku IT.

Nie zastanawiaj się! Wyślij aplikację i pracuj z najlepszymi specjalistami! Sprawdź oferty pracy.

Opinie naszych pracowników:

Arek
Kierownik Zespołu Service Desk, w AXA Ubezpieczenia od 2012 roku
Moja historia z firmą AXA Ubezpieczenia rozpoczęła się pod koniec roku 2012. Zostałem wtedy zatrudniony na stanowisku Specjalisty Service Desk. Przez około rok miałem okazję stawiać czoła wyzwaniom oraz wdrażać się w struktury firmy AXA. W sierpniu 2013 dano mi szansę spełnienia się w roli Koordynatora zespołu Service Desk i od tego czasu pełnię tę funkcję, ucząc się każdego dnia nowych rzeczy.
Łukasz
Administrator Aplikacji,w AXA Ubezpieczenia od 2011 roku
Moja praca to ciągłe wyzwania. Każdy dzień jest inny, nieprzewidywalny i to właśnie cenię w tej pracy najbardziej. Praca w ambitnym zespole, z dostępem do najnowszych technologii dała mi możliwość rozwoju i awansu z Działu Service Desk do Zespołu Administratorów.

Jak aplikować?

Etapy rekrutacji Jak stworzyć idealne CV? Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?



Etapy rekrutacji

1. Przesłanie aplikacji
Aktualne oferty pracy znajdują się w zakładce Oferty pracy. Jeśli znalazłeś interesującą Cię ofertę, wypełnij załączony do niej formularz aplikacyjny oraz prześlij do nas swoje CV. Jeśli nie znalazłeś oferty spełniającej Twoje oczekiwania, skorzystaj z ogólnego formularza rekrutacyjnego. Twoja aplikacja zostanie wzięta pod uwagę, gdy będziemy przeprowadzać rekrutację na interesujące Cię stanowisko.


2. Selekcja aplikacji
Nadesłane aplikacje trafiają do naszych rekruterów i są dokładnie analizowane. Wszystkie przesłane aplikacje są gromadzone w naszej bazie. Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji.


3. Rozmowa rekrutacyjna
Jeżeli Twoje CV będzie zgodne z profilem stanowiska, na które poszukujemy pracownika, otrzymasz zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać bliżej Twoje doświadczenie i umiejętności oraz oczekiwania odnośnie współpracy z nami. W zależności od stanowiska zostaniesz zaproszony na jedno lub dwa spotkania. W niektórych procesach wykorzystujemy dodatkowe narzędzia, np. testy osobowości, testy umiejętności analitycznych, testy językowe i inne.


4. Informacja zwrotna
Po spotkaniu rekrutacyjnym otrzymasz od nas informację zwrotną na temat procesu rekrutacji. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo. Kontaktujemy się ze wszystkimi kandydatami bez względu na wynik spotkania.

Jak stworzyć idealne CV?

Jakość przesłanych dokumentów aplikacyjnych również może mieć wpływ na ocenę kandydata na etapie selekcji, dlatego pamiętaj, aby w CV znalazły się wszystkie niezbędne elementy:


  • dane kontaktowe (telefon, adres email)
  • jeśli chcesz, możesz zamieścić swoje zdjęcie
  • wykształcenie
  • znajomość języków obcych
  • dodatkowe umiejętności, certyfikaty, uprawnienia
  • doświadczenie zawodowe – zaczynając od ostatniego; przy każdej kolejnej pracy podaj okres zatrudnienia, nazwę stanowiska i zakres obowiązków
  • wymień swoje szczególne osiągnięcia
  • możesz napisać o sowich zainteresowaniach
  • pamiętaj o klauzuli o ochronie danych osobowych

Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?

Nasze rady:


  • przed spotkaniem przypomnij sobie, jakie informacje umieściłeś w CV;
  • zapoznaj się z informacjami na temat naszej firmy;
  • przypomnij sobie treść ogłoszenia, na które aplikowałeś;
  • bądź punktualny;
  • pamiętaj o odpowiednim stroju;
  • zastanów się, w jaki sposób Twoje wcześniejsze doświadczenia zawodowe pokrywają się z obowiązkami na stanowisku, na które aplikujesz. Jak możesz je wykorzystać w swojej nowej pracy? Przedstaw, jakie są Twoje najmocniejsze strony, co osiągnąłeś w pracy, jakie są Twoje sukcesy;
  • możesz być również poproszony o bardziej szczegółowe opisanie sytuacji z Twojego życia zawodowego - ma to na celu sprawdzenie, jak radzisz sobie w konkretnych zadaniach;
  • nie obawiaj się spotkania - osoba przeprowadzająca z Tobą rozmowę chce jak najlepiej poznać Twoje doświadczenie i kompetencje. Zależy nam, abyś czuł się swobodnie, dlatego postaramy się o komfortowe warunki do przeprowadzenia rozmowy;
  • zachęcamy też do zadawania pytań – dzięki temu będziesz mógł się więcej dowiedzieć o potencjalnym pracodawcy.

Powodzenia!