AXA w gronie najlepszych marek w Polsce. Superbrands 2020.


Warszawa, 27.09.2019 r.

W tym roku AXA została już trzykrotnie wyróżniona głosami wielomilionowej społeczności konsumentów. Do nagród "Gwiazdy Jakości Obsługi 2019" oraz "Pantery" - nagrody firmy badawczej Kantar dla przedstawicieli rynku finansowego - dołączyło kolejne wyróżnienie: "Superbrands 2020".

W konkursie najlepszych marek roku bierze udział ponad 2000 marek konsumenckich, które podlegają ocenie 10 tysięcy konsumentów oraz ponad 30 ekspertów z dziedziny marketingu, reklamy, brandingu oraz PR. AXA została doceniona za danie konsumentom spójnego doświadczenia w każdym punkcie styku z marką. Oznacza to, że marka AXA darzona jest zaufaniem konsumentów, a oferowane produkty odznacza najwyższa jakość.

Dynamiczna reakcja marki na zmiany stylu życia i nowe rodzaje ryzyka skutkuje poszerzaniem zakresu ochrony konsumentów. Jako przykład można podać jedne z ostatnich działań: poszerzenie ochrony o odpowiedzialność cywilną użytkowników urządzeń transportu osobistego oraz proste ubezpieczenie na życie.

Jedną z głównych wartości AXA jest „po pierwsze klient”. Wyróżnienie tytułem Superbrands potwierdza, że stawianie Klienta w centrum i budowanie zaufania do AXA to dobry fundament dla pozytywnego odbioru wizerunku marki.

Wszystkie nasze działania:
  • otwarta komunikacja w mediach (czego miernikiem jest pozytywny sentyment, utrzymujący się na poziomie 80,6% - źródło: Brand24, wrzesień 2019),
  • wrażliwość na problemy społeczne (wyrażone m.in. w kampanii "Masz moc"),
  • zwiększenie jakości i szybkości obsługi roszczenia, wypłaty odszkodowania (potwierdzone Gwiazdą Jakości Obsługi 2019)
złożyły się na to cenne wyróżnienie jakim jest "Superbrands 2020". Dziękujemy za nie.


Poleć:


Potrzebujesz ubezpieczenia?
oblicz składkę online
lub
powrót do listy aktualności
Siedziba AXA DIRECT w Warszawie