Nowa oferta AXA DIRECT – dopasowana do potrzeb klienta - Informacja prasowa


14.02.2013

W najbliższy piątek, 15 lutego, rozpoczyna się kampania promująca najnowszy produkt AXA DIRECT. Firma wprowadziła na polski rynek nowatorską ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych, pozwalającą na personalizację pakietu ubezpieczeniowego. Klienci mogą uzupełnić bazowe ubezpieczenia OC lub OC+AC o dowolne opcje ochrony dodatkowej. Dzięki temu, ubezpieczenie w pełni odpowiada ich potrzebom i możliwościom finansowym.

Patrząc na polski rynek ubezpieczeń komunikacyjnych, obserwujemy zmieniające się wśród konsumentów nastroje. Polscy kierowcy stają się coraz bardziej wymagający i oczekują oferty dopasowanej do ich potrzeb. Mając to na uwadze, uruchomiliśmy nowy system sprzedaży, który jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Polsce, wprowadzonym na tak szeroką skalę. Jest intuicyjny i nastawiony na realizację indywidualnych wymagań klienta– komentuje Ryszard Bociong, Dyrektor Generalny AXA DIRECT. Oferta AXA DIRECT pozwala kierowcom na wybór dokładnie takiego zakresu ubezpieczenia, jakiego potrzebują, zapewniając przy tym poczucie kontroli nad wydatkami – podsumowuje.

Nowy, innowacyjny system sprzedaży ubezpieczeń AXA DIRECT wyróżniają przejrzystość, elastyczność oraz ekonomiczna efektywność. Kupujący płaci tylko za taki zakres ubezpieczenia, jaki faktycznie go interesuje, a nie za cały pakiet ubezpieczeń dobrowolnych. W efekcie nie ponosi zatem kosztów tych produktów opcjonalnych, które uważa za zbędne. Ponadto, dzięki zmianom w ofercie AXA DIRECT każdy kierowca, w tym osoby decydujące się wyłącznie na zakup OC, może niewielkim kosztem zapewnić sobie dodatkową ochronę, zazwyczaj dostępną w droższych pakietach.

Już od 8 złotych w skali roku możemy wykupić ubezpieczenie opon, które gwarantuje nam pomoc w przypadku awarii ogumienia, gdzie nie tylko wymienimy koło lub odholujemy samochód do warsztatu, ale również pokryjemy koszty związane z naprawą uszkodzonej opony – podaje przykład Jacek Rink, Starszy Specjalista ds. Ubezpieczeń AXA DIRECT.

Zmianie uległa również strategia sprzedaży Autocasco. Klient już na etapie zawierania umowy może wybrać sposób i zasady na jakich w przyszłości ma być likwidowana jego szkoda. Dzięki temu, wybiera ubezpieczenie, którego naprawdę potrzebuje i nie przepłaca za elementy dla niego zbędne. Klient decyduje również czy chce otrzymać odszkodowanie w gotówce, czy naprawić samochód w warsztacie. Istnieje możliwość wyliczenia odszkodowania na podstawie oryginalnych części i naprawy w autoryzowanym serwisie lub na podstawie zamienników i naprawy w warsztacie partnerskim AXA DIRECT.

AXA DIRECT daje także klientom możliwość wyboru spośród czterech dodatkowych wariantów ubezpieczenia Assistance, w ramach którego zapewnia m.in. naprawę auta na miejscu zdarzenia, holowanie, transport osób, opłacenie noclegu czy samochód zastępczy. Zainteresowani mogą też wykupić opcję zapewniającą samochód zastępczy po wypadku, bez konieczności zakupu pakietu Assistance. AXA DIRECT proponuje równie szeroki wybór w przypadku ubezpieczeń NNW.

Klient może wybrać nie tylko czy ubezpieczonym ma być kierowca, czy pasażerowie, ale również jaka ma być suma ubezpieczenia. Dostępne są sumy ubezpieczenia w wysokości od 10 000 zł do 250 000 zł. Przy czym oferowana suma ubezpieczenia w NNW Kierowcy w wysokości 250 000 zł jest jedną z najwyższych na polskim rynku
– podkreśla Jacek Rink.

Wśród opcji ochrony dodatkowej AXA DIRECT oferuje także atrakcyjne cenowo ubezpieczenie od kradzieży i pożaru oraz ubezpieczenie szyb.

Startująca w piątek, 15 lutego, kampania promującą nową ofertę AXA DIRECT obejmuje działania reklamowe prowadzone zarówno w telewizji jak i w Internecie.

O firmie: AXA DIRECT rozpoczęła działalność w Polsce w listopadzie 2006 roku. Firma oferuje pełną gamę ubezpieczeń komunikacyjnych dla właścicieli samochodów. Oferta obejmuje m.in. OC, AC, NNW, Assistance, Zieloną Kartę oraz szereg dodatkowych opcji, rzadko spotykanych na polskim rynku. Ubezpieczenia sprzedawane są w systemie direct. AXA DIRECT jest marką handlową spółki AVANSSUR S.A. Oddział w Polsce.

W 2010 roku, AXA DIRECT otrzymała nagrodę „Złoty Laur Konsumenta” w kategorii „Ubezpieczenia Samochodowe”. Dwukrotnie, w 2011 oraz 2012 roku, została uznana za jedną z najsilniejszych marek w Polsce i otrzymała wyróżnienie „Superbrands”.

www.axadirect.pl/axa-direct/

Więcej informacji udziela:
Marcin Steinborn
Advanced PR
e-mail: msteinborn@advancedpr.pl
tel.: +48 22 642 10 26
kom.: +48 604 758 879
Olga Antecka
Advanced PR
e-mail: oantecka@advancedpr.pl
tel.: +48 22 642 10 26
kom.: +48 606 824 630


Poleć:


Potrzebujesz ubezpieczenia?
oblicz składkę online
lub
powrót do listy aktualności
Siedziba AXA DIRECT w Warszawie
Kraje w których obecne są spółki Grupy AXA